logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۹۷۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان خبر داد:

پیاده‌روی 160 هزار جامانده اربعین در زنجان

-پیاده‌روی-160-هزار-جامانده-اربعین-در-زنجان-
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: پیش‌بینی می‌شود برای پیاده‌روی جاماندگان اربعین 160 هزار نفر حضور پیدا کنند.

سید شمس‌الدین موسوی امروز در گفتگو با خبرنگار «موج‌رسا»، با اشاره به اینکه بعد از پایان دهه اول عزاداری خادمان مزار شهدای گمنام گاوازنگ مقدمات مورد نیاز برای مراسم جاماندگان اربعین را برنامه‌ریزی می‌کنند، اظهار کرد: رایزنی‌ها با سازمان‌ها و ادارات انجام شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه امسال پرشورتر از سال‌های گذشته همزمان با اربعین امام حسین (ع) مراسم جاماندگان اربعین پیاده‌روی از تاج سد گاوازنگ به سمت مزار شهدای گمنام برگزار می‌شود، تصریح کرد: در سال 1401 نزدیک به 130 هزار نفر در این مراسم حضور داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در 1402 نیز نزدیک به 155 هزار نفر در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی مزار شهدای گمنام حضور داشته‌اند، افزود: پیش‌بینی می‌شود برای سال جاری 160 هزار نفر در مراسم جاماندگان اربعین حضور پیدا کنند.

موسوی با بیان اینکه در راستای خدمات‌رسانی به مردم در مراسم جاماندگان اربعین حسینی موکب‌های مردمی برپا می‌شود، تاکید کرد: تا به امروز نزدیک به 30 موکب آمادگی خود را برای خدمات‌رسانی زائران شهدای گمنام اعلام کرده‌اند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر